Glovo to popularna aplikacja pozwalająca na zamawianie jedzenia z wielu restauracji. Czy Glovo posiada infolinię? Czy infolinia Glovo pozwala na rozmowę z konsultantem? W jaki sposób znaleźć kontakt do Glovo? Gdzie można zgłosić reklamację? Jak najwygodniej skontaktować się z Glovo?
Infolinia Glovo
Glovo nie prowadzi infolinii pozwalającej na kontakt telefoniczny. W związku z tym zarówno na stronie, jak i z poziomu aplikacji nie da się znaleźć numeru telefonu Glovo. Firma daje jednak inne możliwości kontaktu w celu zgłoszenia reklamacji lub innych problemów.
Jedną z opcji jest adres email: glovers@glovoapp.com. Na adres email można wysłać dowolną wiadomość związaną z usługami przedsiębiorstwa, a zespół ds. obsługi klientów w możliwie najkrótszym czasie udzieli odpowiedzi.
Reklamacje związane z zamówieniami można również zgłaszać z poziomu aplikacji. Ta forma kontaktu z firmą jest najwygodniejsza i pozwala na najszybsze załatwienie sprawy i uzyskanie pomocy.
Również na stronie https://glovoapp.com/pl/pl/ można znaleźć zakładkę „Kontakt z nami”, gdzie można zgłosić wszystkie problemy niezwiązane z zamówieniem. Na stronie dostępne jest również FAQ, w którym można znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane przez użytkowników pytania.
Adres:
Ul. Prosta 20
00-001 Warszawa
Źródło
Internetowa infolinia telefoniczna Zara Z siecią sklepów odzieżowych Zara powinien skontaktować się każdy – zarówno klienci dokonujący zakupów [...]
Kontaktując się z Działem Obsługi Klienta w Sinsay, pierwszym sposobem kontaktu z obsługą klienta jest formularz kontaktowy. Jeśli jednak chcesz, [...]
Pod jednym numerem infolinii można kierować wszystkie zamówienia, pytania i reklamacje związane z zakupem produktu – 855 855 855. Po pierwsze, po [...]