Kontakt (Infolinia) Glovo

Kategoria:
Gastronomia,

Glovo to popularna aplikacja pozwalająca na zamawianie jedzenia z wielu restauracji. Czy Glovo posiada infolinię? Czy infolinia Glovo pozwala na rozmowę z konsultantem? W jaki sposób znaleźć kontakt do Glovo? Gdzie można zgłosić reklamację? Jak najwygodniej skontaktować się z Glovo?

Infolinia Glovo

Glovo nie prowadzi infolinii pozwalającej na kontakt telefoniczny. W związku z tym zarówno na stronie, jak i z poziomu aplikacji nie da się znaleźć numeru telefonu Glovo. Firma daje jednak inne możliwości kontaktu w celu zgłoszenia reklamacji lub innych problemów.

Jedną z opcji jest adres email: glovers@glovoapp.com. Na adres email można wysłać dowolną wiadomość związaną z usługami przedsiębiorstwa, a zespół ds. obsługi klientów w możliwie najkrótszym czasie udzieli odpowiedzi.

Reklamacje związane z zamówieniami można również zgłaszać z poziomu aplikacji. Ta forma kontaktu z firmą jest najwygodniejsza i pozwala na najszybsze załatwienie sprawy i uzyskanie pomocy.

Również na stronie https://glovoapp.com/pl/pl/ można znaleźć zakładkę „Kontakt z nami”, gdzie można zgłosić wszystkie problemy niezwiązane z zamówieniem. Na stronie dostępne jest również FAQ, w którym można znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane przez użytkowników pytania.

Adres:

Ul. Prosta 20

00-001 Warszawa

Źródło

https://glovoapp.com/pl/pl/

Tagi: