RTV Euro AGD Kontakt (Infolinia)

Kategoria:
Sieci Handlowe,

Pod jednym numerem infolinii można kierować wszystkie zamówienia, pytania i reklamacje związane z zakupem produktu – 855 855 855.

Po pierwsze, po nawiązaniu połączenia z usługą połączeń, musisz wybrać temat połączenia. Jest to ważne z kilku powodów:

W pierwszej kolejności RTV Euro AGD zatrudniło szereg specjalistów zajmujących się rozwiązywaniem różnorodnych problemów. Ponadto pracownicy RTV Euro AGD otrzymują przez telefon tylko niektóre informacje, a nie cały system składania zamówień. Trzecia kwestia jest taka, że ​​infolinia reklamacyjna RTV Euro AGD ma inne godziny pracy niż dział podstawowych konsultantów, chociaż jest jeden numer telefonu. Możesz zadzwonić do RTV Euro AGD w każdej sprawie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 21:00 oraz w soboty i niedziele w godzinach od 9.00 do 18.00. Pod tym samym numerem można składać reklamacje, przy czym dział ten czynny jest wyłącznie w dni powszednie i soboty w godzinach 9:00 – 17:00; Niedziela to dzień, w którym ten dział jest nieczynny.

Oprócz spraw, którymi możesz się zająć ze swojego konta, działa także infolinia telefoniczna, za pomocą której problemy mogą zostać rozwiązane przez konsultantów, którzy nie tylko specjalizują się w indywidualnych problemach, ale także potrafią wykonać operacje niedozwolone dla użytkownik.

Jeśli zdecydujesz się do nas zadzwonić, jednym z głównych powodów jest znaczenie podjęcia decyzji w tej sprawie. Inną kwestią jest czas potrzebny na rozwiązanie problemu, gdy udasz się do RTV Euro AGD, wystarczy poczekać, aż sprzedawca będzie dostępny w mgnieniu oka. Jeśli zadałeś pytanie za pośrednictwem czatu lub formularza kontaktowego, często musiałbyś poczekać kilka godzin. Szybszym i efektywniejszym rozwiązaniem okazuje się jednak usługa telefoniczna.

Tagi: