Pyszne to popularna aplikacja mobilna, która pozwala na zamawianie jedzenia z restauracji działających na terenie całej Polski. Firma udostępnia w związku z tym wiele możliwości kontaktu dla klientów. Pod jakim numerem działa infolinia Pyszne.pl? Gdzie znaleźć kontakt do Pyszne.pl? W jaki sposób raportować problemy z zamówieniem?
Infolinia Pyszne.pl
Pyszne.pl dla swoich klientów udostępnia infolinię, pod którą można zgłosić wszelkie problemy z zamówieniem czy działaniem aplikacji. Infolinia Pyszne.pl dostępna jest pod numerem telefonu: 71 707 14 11.
Kontakt możliwy jest również poprzez adres email: kontakt@pyszne.pl .
Zgłaszanie problemów z zamówieniem może odbywać się również z poziomu aplikacji, gdzie za pomocą kilku kliknięć można zgłosić problem.
Zakładanie konta jest banalnie proste. Wystarczy pobrać aplikację Pyszne.pl z Google Play lub AppStore. Następnie wystarczy przejść do zakładki „Zarejestruj się” i założyć konto poprzez podanie podstawowych danych, jak Imię, Nazwisko i adres email. Dzięki posiadaniu konta można gromadzić punkty pozwalające na otrzymanie zniżek oraz otrzymywać specjalne bonusy dla zarejestrowanych użytkowników.
Adres:
Pyszne.pl
Ul. Powstańców Śląskich 9
53-332 Wrocław
Źródło:
Internetowa infolinia telefoniczna Zara Z siecią sklepów odzieżowych Zara powinien skontaktować się każdy – zarówno klienci dokonujący zakupów [...]
Kontaktując się z Działem Obsługi Klienta w Sinsay, pierwszym sposobem kontaktu z obsługą klienta jest formularz kontaktowy. Jeśli jednak chcesz, [...]
Pod jednym numerem infolinii można kierować wszystkie zamówienia, pytania i reklamacje związane z zakupem produktu – 855 855 855. Po pierwsze, po [...]