Santander Bank Kontakt (Infolinia)

Kategoria:
Banki,

Santander Bank to podmiot finansowy z ugruntowaną pozycją na rynku polskim. Bank kieruje swoje rozwiązania finansowe do klientów indywidualnych, przedsiębiorstw o różnej wielkości oraz międzynarodowych korporacji. Infolinia Santander Bank jakie są możliwości kontaktu? Czy kontakt Santader Bank możliwy jest za pośrednictwem numeru telefonu? Gdzie szukać pomocy w przypadku jakichkolwiek problemów?

Infolinia Santander Bank

Santader Bank udostępnia wiele opcji kontaktu dla klientów.

Pierwszą jest całodobowa infolinia Santader Bank, gdzie można otrzymać wszystkie najważniejsze informacje. Infolinia dostępna jest pod numerem 1 9999 dla osób dzwoniących z Polski oraz pod numerem +48 61 81 1 9999 dla osób z zagranicy. Infolinia dostępna jest przez 24 godziny na dobę.

Drugą opcją jest rozmowa z konsultantem. Na stronie banku w zakładce „Pomoc i kontakt” dostępna jest opcja „Porozmawiaj z doradcą”. Opcja ta dostępna jest od godziny 9:00 do 18:00.

Wszelkie problemy można rozwiązać również wybierając się bezpośrednio do placówki. Santander Bank posiada swoje oddziały na terenie całej Polski.

Jak założyć konto w Santander Bank?

Założenie konta w banku najłatwiej przeprowadzić poprzez osobistą wizytę w placówce. Profesjonalni doradcy pomogą w wyborze najlepszej oferty i przeprowadzą przez cały proces zakładania konta. Konto założyć można również odwiedzając stronę www: santander.pl.

Adres Banku:

  1. Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa

Numer telefonu: 1 9999 (w Polsce), +48 61 81 1 9999 (z zagranicy)

Źródło

https://www.santander.pl/klient-indywidualny/bankowosc-internetowa/bezpieczne-bankowanie/kontakt