Kontakt (Infolinia) T-mobile

Kategoria:
Telekomunikacja,

T-mobile jako jeden z czołowych operatorów telefonicznych w kraju oferuje wiele zróżnicowanych form kontaktu dla klientów. Ci mogą wybierać spośród wielu zróżnicowanych możliwości zgłaszania wszelkich problemów czy kupować nowe usługi. Jak działania infolinia T-mobile? W jakich godzinach można kontaktować się telefonicznie? Jakie są inne opcje kontaktu z T-mobile?

Infolinia T-mobile

Infolinia T-mobile to gwarancja szybkiego otrzymania pomocy od konsultanta. Numery telefonów, pod którymi można liczyć na pomoc to:

  • 602 900 000, 22 413 69 96 – klienci indywidualni
  • 604 604 604 – klienci korporacyjni
  • 602 960 200 – dla ofert na kartę i MIX

Dla osób ceniących sobie wygodę istnieje również możliwość postawienia swojego numeru telefonu, a konsultant po krótkim czasie oddzwoni.

Klienci mają także możliwość skorzystania z nowoczesnego czatu, który jest dostępny na stronie www: https://www.t-mobile.pl/c/kontakt . Konsultanci pozostają do dyspozycji klientów w godzinach 7-23.

Klienci, którzy już posiadają konto w T-Mobile mogą również skorzystać z posiadanego konta Mój T-Mobile. Metoda ta pozwala za pomocą kilku kliknięć przesłać zgłoszenie w dowolnym temacie i szybko uzyskać odpowiedź.

Adres:

Ul. Marynarska 12

02-674 Warszawa

Źródło:

https://www.t-mobile.pl/c/kontakt

Tagi: