Media Expert Kontakt (Infolinia)

Kategoria:
Sieci Handlowe,

Klient może skontaktować się z Media Expert poprzez infolinię łatwo dostępną pod numerem 756 756 756 lub odwiedzając sklep, który posiada adres e-mail i numer kontaktowy. Jest to wygodne rozwiązanie dla użytkowników, którzy chcą załatwić sprawy takie jak śledzenie swoich zamówień online, składanie zamówień, składanie reklamacji czy załatwianie spraw związanych z firmą.

Infolinia Media Expert działa przez siedem dni w tygodniu, w godzinach pracy od 8:00 do 20:00 w dni powszednie i od 10:00 do 18:00 w weekendy. O zwykłej i aktualnej dostępności infolinii można sprawdzić na stronie Media Expert, dzięki czemu możesz wybrać porę, w której jest ona mniej oblegana, skracając w ten sposób czas oczekiwania na połączenie z konsultantem.

W menu wybierania głosowego Media Expert oferuje dość szeroki wybór swojej infolinii telefonicznej, a po wybraniu opcji od razu połączy Cię z odpowiednim działem. W przeciwieństwie do wielu firm, w których często kręci się ręcznie, bo całe menu donikąd nie prowadzi, infolinia Media Expert jest wręcz wzorowa.

Jeśli dzwonisz w sprawie zamówienia, miej pod ręką numer zamówienia. Dzięki temu będą mogli szybko zlokalizować go w systemie, a w razie trudności także poprzez adres e-mail lub inne dane.

W ten sposób od lat działa infolinia Media Expert. System jest w pełni zsynchronizowany z elektronicznym systemem składania zamówień, dzięki czemu możliwe jest załatwienie niemal wszystkiego od razu. Po rozwiązaniu problemu zostaniesz powiadomiony, że dane zostały zaktualizowane we wszystkich systemach jednocześnie.

Kontaktując się z Media Expert możesz skorzystać z kanału email tj. esklep@mediaexpert.pl lub formularzy. Infolinia działa jednak na tyle skutecznie, że zazwyczaj nie warto próbować innych metod. Należy pamiętać, że jeśli będziesz próbował się z nami skontaktować różnymi metodami, najprawdopodobniej Twoje sprawy zostaną powiązane, a pracownik infolinii będzie miał dostęp do historii Twoich zamówień, aby uniknąć wielokrotnego powtarzania informacji.

Tagi: