Ze sklepem Empik można skontaktować się na kilka sposobów. Można na przykład skorzystać z numeru kontaktowego telefonu i zadzwonić pod ten numer (fakt jest taki, że Empik posiada call center dostępne w różnych miejscach w Polsce).
Zadzwoń pod numer telefonu 22 462 72 50, a doradca udzieli wszelkich potrzebnych informacji i pomoże w rozwiązaniu potencjalnych problemów. Należy pamiętać, że infolinia jest czynna od poniedziałku do niedzieli w ustalonych godzinach od 8:00 do 23:00. Dodatkowo wszelkie szczegóły dotyczące możliwości kontaktu z Empikiem znajdziesz na stronie głównej sklepu.
Jeśli infolinia Empiku okaże się wygodna, możesz błyskawicznie uzyskać poradę dotyczącą pomysłów na prezent, rozwiązać wszelkie problemy techniczne na ich stronie i odpowiedzieć na inne zapytania dotyczące zamówień. Warto jednak dodać, że w sieci Empik można dotrzeć do różnych form kontaktu i w zależności od tego, czy mamy do czynienia z kontaktem z mediami, czy z korporacją, również ta forma będzie inna.
Mówiąc o innych sposobach, jest jeszcze jeden sposób, a mianowicie skorzystanie z formularza kontaktowego na ich stronie internetowej.
Uzyskanie odpowiedzi zawierającej szczegółowe określenie problemu jest dość proste, co pozwala na szybszą reakcję i dokładne określenie charakteru problemu. Na przykład: informacje o produkcie, faktura; sklepy Empik; Śledzenie zamówienia; Szczegóły płatności; zasady reklamacji i zwrotów; Usługi Empik Premium takie jak; Aplikacje Empik Go, w tym także aplikacje Empik Music, nie zapominając o zgłaszaniu błędnych opisów produktów i problemów związanych z Twoim kontem.
Gdy formularz kontaktowy nie działa, klienci powinni mieć pewność, że mogą skorzystać z innej formy komunikacji, takiej jak czat online, który jest łatwy i prosty w użyciu; dzięki temu użytkownicy w ciągu kilku minut mogą nawiązać kontakt z konsultantem sklepu Empiku.
Skontaktuj się z Empikiem, choć to nie koniec drogi, bo w sklepie istnieje także możliwość zgłoszenia wszelkich problemów lub zadawania pytań za pośrednictwem poczty elektronicznej, czyli obslugaklienta@empik.com.
Firmy zainteresowane zakupem kart podarunkowych za pośrednictwem sieci prosimy dzwonić pod numer +48 22 551 33 03, a w pozostałych przypadkach pod numer +48 22 462 72 55; infolinia czynna jest siedem dni w tygodniu od poniedziałku do niedzieli w godzinach 9:00 – 17:00.
Wszelkie zapytania ze strony mediów prosimy kierować do Biura Prasowego Empiku, wysyłając wiadomość e-mail na adres media@empik.com
Internetowa infolinia telefoniczna Zara Z siecią sklepów odzieżowych Zara powinien skontaktować się każdy – zarówno klienci dokonujący zakupów [...]
Kontaktując się z Działem Obsługi Klienta w Sinsay, pierwszym sposobem kontaktu z obsługą klienta jest formularz kontaktowy. Jeśli jednak chcesz, [...]
Pod jednym numerem infolinii można kierować wszystkie zamówienia, pytania i reklamacje związane z zakupem produktu – 855 855 855. Po pierwsze, po [...]