Empik Kontakt (Infolinia)

Kategoria:
Sieci Handlowe,

Ze sklepem Empik można skontaktować się na kilka sposobów. Można na przykład skorzystać z numeru kontaktowego telefonu i zadzwonić pod ten numer (fakt jest taki, że Empik posiada call center dostępne w różnych miejscach w Polsce).

Zadzwoń pod numer telefonu 22 462 72 50, a doradca udzieli wszelkich potrzebnych informacji i pomoże w rozwiązaniu potencjalnych problemów. Należy pamiętać, że infolinia jest czynna od poniedziałku do niedzieli w ustalonych godzinach od 8:00 do 23:00. Dodatkowo wszelkie szczegóły dotyczące możliwości kontaktu z Empikiem znajdziesz na stronie głównej sklepu.

Jeśli infolinia Empiku okaże się wygodna, możesz błyskawicznie uzyskać poradę dotyczącą pomysłów na prezent, rozwiązać wszelkie problemy techniczne na ich stronie i odpowiedzieć na inne zapytania dotyczące zamówień. Warto jednak dodać, że w sieci Empik można dotrzeć do różnych form kontaktu i w zależności od tego, czy mamy do czynienia z kontaktem z mediami, czy z korporacją, również ta forma będzie inna.

Mówiąc o innych sposobach, jest jeszcze jeden sposób, a mianowicie skorzystanie z formularza kontaktowego na ich stronie internetowej.

Uzyskanie odpowiedzi zawierającej szczegółowe określenie problemu jest dość proste, co pozwala na szybszą reakcję i dokładne określenie charakteru problemu. Na przykład: informacje o produkcie, faktura; sklepy Empik; Śledzenie zamówienia; Szczegóły płatności; zasady reklamacji i zwrotów; Usługi Empik Premium takie jak; Aplikacje Empik Go, w tym także aplikacje Empik Music, nie zapominając o zgłaszaniu błędnych opisów produktów i problemów związanych z Twoim kontem.

Gdy formularz kontaktowy nie działa, klienci powinni mieć pewność, że mogą skorzystać z innej formy komunikacji, takiej jak czat online, który jest łatwy i prosty w użyciu; dzięki temu użytkownicy w ciągu kilku minut mogą nawiązać kontakt z konsultantem sklepu Empiku.

Skontaktuj się z Empikiem, choć to nie koniec drogi, bo w sklepie istnieje także możliwość zgłoszenia wszelkich problemów lub zadawania pytań za pośrednictwem poczty elektronicznej, czyli obslugaklienta@empik.com.

Firmy zainteresowane zakupem kart podarunkowych za pośrednictwem sieci prosimy dzwonić pod numer +48 22 551 33 03, a w pozostałych przypadkach pod numer +48 22 462 72 55; infolinia czynna jest siedem dni w tygodniu od poniedziałku do niedzieli w godzinach 9:00 – 17:00.

Wszelkie zapytania ze strony mediów prosimy kierować do Biura Prasowego Empiku, wysyłając wiadomość e-mail na adres media@empik.com

Tagi: