Kiedy chcesz skontaktować się z Amazonem, warto zacząć od zadzwonienia pod bezpłatny numer 800-919-3999, jeśli chcesz porozmawiać z agentem z działu obsługi klienta.
Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz pomocy dotyczącej produktów lub usług Amazon, jest to konkretny numer telefonu, pod którym możesz się skontaktować.
Specyficzny problem Amazona pokazuje, że w Polsce działania firmy są koordynowane z niemieckich biur, dlatego kontakt z Amazonem jest taki, jak dział sprzedaży na Polskę kontaktuje się z niemieckim odpowiednikiem lub ich call center w Dublinie.
Jednym ze sposobów skutecznego dotarcia do Amazon jest sekcja pomocy zlokalizowana na ich stronie internetowej i podzielona na sekcje, a mianowicie:
Polityka zwrotów to przyjazna dla klienta strategia stosowana w przypadku zwracanych produktów i zwrotów gotówki przy płatności. Wiele urządzeń służy dziś jako narzędzie dla menedżerów. Główny nadzór programowy. Udostępniając opcje płatności i ustawienia konta, możemy monitorować dostawę oraz zmieniać lub usuwać zakupy w części Moje Zamówienia Amazon oferowanej przez tę usługę. Mówi się, że czas oczekiwania, choć jest potwierdzony kodami śledzenia przesyłki i dociera w dni przybycia, jest znacznie dłuższy niż przeciętne oczekiwanie na zamówiony ulubiony produkt, gdy chcieliby oni mieć wszystkie informacje o tym, że statki przybędą również bez wyjątków jako potwierdzające, tak aby żaden powód nie był konieczny.
Drugim sposobem, w jaki firma kontaktuje się z daną osobą, jest ustalenie godziny odbioru przesyłki. Niemniej jednak nie możemy być dostępni przez cały czas, dlatego warto umówić się z kurierami Amazon przed datą odbioru, biorąc pod uwagę naszą dostępność w domu lub pracy.
Dzięki sekcji zakupu i zwrotu pieniędzy jesteśmy w stanie zająć się zwrotem lub wymianą towaru, a także wydrukować etykietę zwrotną. Jeżeli nie będziemy zadowoleni z produktu dostarczonego przez Amazon, jest on uszkodzony lub po prostu zmieniliśmy zdanie co do zakupu, mamy prawo zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny w ciągu 10 dni. W tej części możemy poinformować Amazon o zwrocie towaru, zamówić go z powrotem i wydrukować etykietę zwrotną, która zostanie dołączona do opakowania podczas zwrotu towaru.
Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy ze swoim urządzeniem lub masz z nim problemy, przejdź do Pomocy Amazon na stronie Wsparcie urządzenia. Należy pamiętać, że ta sekcja jest dostępna wyłącznie w języku niemieckim. W przypadku jakichkolwiek problemów, które mogą wyniknąć z urządzeniem sprzedawanym przez Amazon, w tej sekcji znajdziesz wszystkie potrzebne informacje. Eksperci z zespołu obsługi klienta Amazon mogą rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące korzystania z produktów oferowanych za pośrednictwem sklepu Amazon.
W części dotyczącej opcji płatności Amazon jesteśmy w stanie kontrolować metody płatności i zmieniać nieistotne dane kart kredytowych lub debetowych. Zwykle zdarza się, że nasza karta traci ważność, a my chcemy zmienić sposób płatności na inny, np. PayPal, wtedy w tej sekcji możemy to dowolnie zrobić.
Możesz także skontaktować się z firmą Amazon za pośrednictwem jej biura prasowego Amazon: prasa@amazon.com
Internetowa infolinia telefoniczna Zara Z siecią sklepów odzieżowych Zara powinien skontaktować się każdy – zarówno klienci dokonujący zakupów [...]
Kontaktując się z Działem Obsługi Klienta w Sinsay, pierwszym sposobem kontaktu z obsługą klienta jest formularz kontaktowy. Jeśli jednak chcesz, [...]
Pod jednym numerem infolinii można kierować wszystkie zamówienia, pytania i reklamacje związane z zakupem produktu – 855 855 855. Po pierwsze, po [...]