Flixbus to przedsiębiorstwo specjalizujące się w oferowaniu przewozów autokarowych. Przedsiębiorstwo wywodzi się z Niemiec i obecnie świadczy swoje usługi w 28 krajach Europy. Jak skontaktować się z infolinia Flixbus. Kontakt Flixbus jakie są dostępne metody kontaktu z przedsiębiorstwem? Jakie opcje kontaktu udostępnia przedsiębiorstwo? Czy firma Flixbus dysponuje centrum obsługi klienta?
Infolinia Flixbus
Firma Flixbus posiada dział obsługi klienta, który działa w formie infolinii. Kontakt z infolinią Flixbus możliwy jest pod numerem telefonu +48 22 307 93 34. Pod podanym numerem telefonu możliwe jest złożenie reklamacji oraz uzyskanie odpowiedzi na wszelkie nurtujące pytania związane z działalnością przedsiębiorstwa. Godziny otwarcia infolinii w języku polskim mieszczą się w przedziale od 8:00 do 20:00.
Kontakt Flixbus możliwy jest również przez stronę: help.flixbus.com, gdzie istnieje możliwość zadania pytania lub skorzystania z czatu z ekspertem. Obie formy pozwalają na kontakt w pełni online i pozwalają na uzyskanie odpowiedzi na wszelkie nurtujące pytania.
Kontakt z firmą możliwy jest również przez adres email: usługi@flixbus.pl.
Jak skorzystać z usług Flixbus?
Korzystanie z usług przewoźnika jest banalnie proste. Wystarczy jedynie wejść na stronę: flixbus.pl i zaznaczyć kierunek przejazdu oraz wybrać jego datę. Następnie po wybraniu opcji „Szukaj połączenia” zostaną wyświetlone wszystkie dostępne opcje przejazdu, z którym można wybrać najbardziej odpowiadającą potrzebom.
Kontakt (adres:)
Ul. Fabryczna 5a, 00-446 Warszawa
Źródło
Internetowa infolinia telefoniczna Zara Z siecią sklepów odzieżowych Zara powinien skontaktować się każdy – zarówno klienci dokonujący zakupów [...]
Kontaktując się z Działem Obsługi Klienta w Sinsay, pierwszym sposobem kontaktu z obsługą klienta jest formularz kontaktowy. Jeśli jednak chcesz, [...]
Pod jednym numerem infolinii można kierować wszystkie zamówienia, pytania i reklamacje związane z zakupem produktu – 855 855 855. Po pierwsze, po [...]