Paczkomaty to coraz popularniejsze urządzenia, które służą do odbierania przesyłek. Paczkomaty już na stałe wpisały się w miejski krajobraz i są stawiane w coraz mniejszych miejscowościach. Może się jednak zdarzyć, że urządzenie ulegnie uszkodzeniu lub zniszczeniu. W takiej sytuacji z pomocą przychodzi infolinia Paczkomaty, która pozwala na zgłoszenie problemu. Firma InPost udostępnia wiele form kontaktu, z których można w takiej sytuacji skorzystać i uzyskać rozwiązanie konkretnego problemu. Jakie są możliwości kontaktu z InPost w sprawie paczkomatów? Czy kontakt telefoniczny to jedyna opcja?
Infolinia Paczkomaty
Zgłaszanie problemów z niedziałającym paczkomatem możliwe jest poprzez kontakt z infolinią. Ta dostępna jest pod numerami telefonu: 722 444 000 oraz 746 600 000. Infolinia działa w godzinach 6-22 i pozwala na zgłoszenie wszelkich problemów z paczkomatem.
Problem z niedziałającym paczkomatem można zgłosić również poprzez kontakt z chatbotem, który dostępny jest na stronie www: https://inpost.pl/kontakt . Samo narzędzie jest bardzo intuicyjne w obsłudze i nawet osoby bez zaawansowanej wiedzy technicznej poradzą sobie ze skorzystaniem z niego.
Osoby posiadające konto na portalu Facebook mogą również zgłosić problem odwiedzając oficjalny FanPage firmy i wysyłając wiadomość poprzez Messenger.
Adres:
Ul. Wielicka 28
30-552 Kraków
Źródło:
https://inpost.pl/pomoc-paczkomat-jest-uszkodzony-i-nie-dziala-co-mam-zrobic-zeby-odebrac-paczke
Internetowa infolinia telefoniczna Zara Z siecią sklepów odzieżowych Zara powinien skontaktować się każdy – zarówno klienci dokonujący zakupów [...]
Kontaktując się z Działem Obsługi Klienta w Sinsay, pierwszym sposobem kontaktu z obsługą klienta jest formularz kontaktowy. Jeśli jednak chcesz, [...]
Pod jednym numerem infolinii można kierować wszystkie zamówienia, pytania i reklamacje związane z zakupem produktu – 855 855 855. Po pierwsze, po [...]