GLS klienci mogą uzyskać dostęp do numeru infolinii z kompleksowymi źródłami informacji, pod którym odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące działalności firmy i świadczonych usług.
Z konsultantami można skontaktować się od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-19:00 oraz w soboty w godzinach 7:00-15:00 pod numerem: 46 814 82 20 ( koszt zależy od operatora).
W tym miejscu wskazany został kontakt e-mail do kuriera GLS i jest to ten sam, za pomocą którego możemy kontaktować się z firmą; można się z nimi także skontaktować za pośrednictwem poczty tradycyjnej pod adresem General Logistics Systems, ul. Tęczowa 10, Głuchowo, 62-052 Komorniki.
Formularz kontaktowy znajduje się na oficjalnej stronie internetowej GLS w zakładce Obsługa Klienta i Kontakt. Informacje, które należy podać w tym formularzu, obejmują imię i nazwisko, numer telefonu, kod pocztowy, miasto, adres e-mail i wiadomość.
Idąc z duchem czasu i chcąc zapewnić swoim klientom większą wygodę w obsłudze przesyłek, GLS stworzył aplikację, którą można pobrać na telefon. Aplikację znajdziesz na stronie internetowej GLS, w zakładce Usługi Odbiorcy, a już po jednym kliknięciu uzyskasz dostęp do kilku funkcji, takich jak śledzenie przesyłki, łatwe wyszukiwanie punktów GLS ParcelShop czy możliwość przekierowania przesyłki online poprzez skanowanie kodów kreskowych m.in. inne opcje dostawy.
Internetowa infolinia telefoniczna Zara Z siecią sklepów odzieżowych Zara powinien skontaktować się każdy – zarówno klienci dokonujący zakupów [...]
Kontaktując się z Działem Obsługi Klienta w Sinsay, pierwszym sposobem kontaktu z obsługą klienta jest formularz kontaktowy. Jeśli jednak chcesz, [...]
Pod jednym numerem infolinii można kierować wszystkie zamówienia, pytania i reklamacje związane z zakupem produktu – 855 855 855. Po pierwsze, po [...]