Dla każdego regionu, w którym działają oddziały PGNiG, obowiązują odrębne numery infolinii.
Z infolinią obejmującą swoim zasięgiem teren Mazowsza można skontaktować się pod numerem 22 637 46 04. Dla województwa wielkopolskiego działają dwa numery infolinii: 801 888 989 dla klientów dzwoniących z telefonów stacjonarnych oraz drugi wyłącznie dla użytkowników telefonów komórkowych , który można uzyskać pod numerem 61 851 46 01. Jeśli mieszkasz na Pomorzu, możesz skontaktować się z lokalnym biurem pod numerem 58 325 99 02 (z telefonów stacjonarnych). W przypadku regionu karpackiego użyj tego numeru: 12 687 46 05 z telefonów stacjonarnych. Numer telefonu dostępny dla klientów na terenie Śląska: 32 391 23 03 (w przypadku dzwonienia z telefonów stacjonarnych). Wszystkie numery Telefonicznych Centrów Obsługi Klienta PGNiG czynne są od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 rano do 7:00 wieczorem.
Dla osób dzwoniących z województwa dolnośląskiego infolinia dostępna jest pod dwoma numerami: 801 301 801 w przypadku, gdy dzwoniący korzysta z telefonu stacjonarnego lub (jeśli korzysta z telefonu komórkowego) i jest dostępna codziennie przez całą dobę. Opłaty za połączenia będą zależne od taryfy operatora.
Aby skontaktować się z BOK na stronie internetowej PGNiG, w zakładce Dla domu/Kontakt znajdziesz dwa formularze kontaktowe – ogólny i służący do przekazania informacji o podpisanej umowie. Jeśli chcesz wysłać zapytanie ogólne, podaj swoje imię, nazwisko, adres e-mail i numer telefonu.
Zgodnie ze schematem poszczególnych spraw należy podać imię, nazwisko, adres e-mail i numer telefonu oraz adres punktu odbioru, numer klienta lub numer umowy lub według własnego uznania 3 ostatnie cyfry numeru numer identyfikacyjny PESEL lub nazwę i numer dokumentu identyfikacyjnego.
Klienci PGNiG za pośrednictwem serwisu internetowego mogą wygenerować swoje konto elektroniczne eBOK, na którym w każdej chwili mogą na bieżąco kontrolować swoje wydatki, sprawdzając faktury i stan konta, aby dowiedzieć się, ile mają do spłaty, historię płatności do celów dowodowych i walidacyjnych. .
.
Internetowa infolinia telefoniczna Zara Z siecią sklepów odzieżowych Zara powinien skontaktować się każdy – zarówno klienci dokonujący zakupów [...]
Kontaktując się z Działem Obsługi Klienta w Sinsay, pierwszym sposobem kontaktu z obsługą klienta jest formularz kontaktowy. Jeśli jednak chcesz, [...]
Pod jednym numerem infolinii można kierować wszystkie zamówienia, pytania i reklamacje związane z zakupem produktu – 855 855 855. Po pierwsze, po [...]