Kontakt (Infolinia) Tauron

Kategoria:
Dostawcy energii,

Tauron udostępnia klientom różnorodne możliwości kontaktu z doradcą z zespołu obsługi klienta. W zależności od problemu, w jakim klienci potrzebują pomocy, dysponujemy wieloma numerami infolinii.

Infolinia Tauron: Do spraw związanych z energią elektryczną przydzielone są dwa numery telefonów:

Ten bezpłatny numer przeznaczony jest dla osób dzwoniących z obszaru obsługi Tauron Dystrybucja S.A. Działa całodobowo. Jeśli chcesz zgłosić awarie lub uszkodzenia sieci elektroenergetycznej lub urządzeń elektroenergetycznych, a także uzyskać informację o planowych i nieplanowanych przerwach w dostawie prądu, możesz skorzystać z numeru 991. Alternatywnie dostępny jest inny numer 32 303 0 991, który działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu również, ale koszty zależą od stawki Twojego usługodawcy. Jego główną funkcją jest jednak nadal zgłaszanie awarii i przerw w dostawie prądu oraz uzyskiwanie o nich informacji. Jeśli zauważysz awarię instalacji gazowej, możesz w każdej chwili zadzwonić pod numer 992. Więcej informacji na temat usług i produktów Tauron można uzyskać pod numerem: 555 444 555.

Jeżeli chcieliby Państwo wysłać zapytanie za pośrednictwem poczty, mogą Państwo napisać na adres: Tauron Obsługa Klienta, ul. Lwowska 23, 40-389 Katowice.

Dzięki portalowi Tauron klienci mają jeszcze więcej możliwości dotarcia do spółki. Jedna sekcja zatytułowana „Serwis i wsparcie” zawiera kwestionariusze w formie formularzy dotyczące podłączenia energii elektrycznej, otwierania nowych lub modyfikowania istniejących umów lub zapytań o płatności za energię.

Znajdziesz tam informacje o awariach i przerwach w dostawie prądu, dział FAQ, wiele przydatnych dokumentów, tabele opłat i regulaminy. Jeśli jesteś stałym klientem, portal dostępny jest pod adresem tauron.pl, gdzie istnieje możliwość założenia konta Mój Tauron, za pomocą którego w łatwy sposób możesz kontrolować zarządzanie umowami, płatnościami czy danymi osobowymi.

Tagi: