Jeżeli chcą Państwo nawiązać kontakt telefoniczny, z doradcą Enei można skontaktować się poprzez infolinię pod numerem 611 111 111 lub 61 850 40 00 (numery te obowiązują zarówno dla klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw). Infolinia czynna jest w dni powszednie w godzinach od 7:00 do 19:00.
W przypadku awarii i usterek w dostawie prądu należy kontaktować się z pogotowiem energetycznym dzwoniąc pod numer 991, a w przypadku lokalnych przerw w dostawie prądu, niezależnych od operatora systemu dystrybucyjnego, dzwonić pod numer (61) 846 32 99.
Można także skontaktować się z Eneą i uzyskać wszelkie niezbędne informacje na jej temat poprzez sieć, a mianowicie poprzez jej stronę internetową, gdzie w zakładce „ENERGIA + dla domu” znajdziesz różne inne sposoby nawiązania kontaktu z firmą.
Na stronie internetowej Enei w zakładce Dla domu, a także w zakładce Dla firmy w menu znajduje się odnośnik Obsługa Klienta i kontakt. Zobaczysz dobrze zaopatrzoną sekcję FAQ o nazwie „Pytania i odpowiedzi”, która pozwala nam szybko uzyskać informacje o typowych sprawach, takich jak:
Odpowiadając na Twoje pytanie, podam wszystkie niezbędne dane dotyczące praw danej osoby, obowiązków odbiorcy i dystrybutora. Oznacza to, że opracowanie dotyczące kosztów związanych z korzystaniem z usług sieciowych jest dość obszerne.
W pierwszej kolejności kontakt z Eneą odbywałby się poprzez podany adres e-mail kontakt@operator.enea.pl, natomiast w przypadku dalszej komunikacji drogą pocztową należy kierować ją na adres Enea Operator Sp., ul. Strzeszyńska 58, 60-479 Poznań.
Internetowa infolinia telefoniczna Zara Z siecią sklepów odzieżowych Zara powinien skontaktować się każdy – zarówno klienci dokonujący zakupów [...]
Kontaktując się z Działem Obsługi Klienta w Sinsay, pierwszym sposobem kontaktu z obsługą klienta jest formularz kontaktowy. Jeśli jednak chcesz, [...]
Pod jednym numerem infolinii można kierować wszystkie zamówienia, pytania i reklamacje związane z zakupem produktu – 855 855 855. Po pierwsze, po [...]